آموزشی

راهنمای خرید بهترین جاروبرقی ایرانی و خارجی

راهنمای خرید جاروبرقی

جاروبرقی یکی از کاربردی ترین وسایل منزل است که روزمره از آن استفاده می شود، درنتیجه استهلاک بالایی دارد. به همین جهت باید در بررسی و خرید بهترین جاروبرقی دقت بالایی به خرج دهیم. در این مقاله قصد داریم تمام آن چیزی که برای خرید جاروبرقی لازم است بدانید را توضیح دهیم، پس با ما همراه باشید.

قدرت و توان

اولین نکته ای که هنگام خرید جاروبرقی باید به آن توجه کنید این است که قدرت و توان انواع جاروبرقی ایرانی و خارجی اصل محدوده ۱۶۰۰ الی ۲۶۰۰ وات واقعی است. درصورتی که در بازار لوازم خانگی شاهد هستیم برخی از فروشندگان قدرت هایی بالاتر از محدوده ای که مشخص کردیم را به مشتری اعلام می کنند که جای بسی تامل دارد!

لازم است بدانید که هرچقدر قدرت جاروبرقی بیشتر باشد صدای کمتری دارد! پس اگر جزو افرادی هستید که کم بودن صدای دستگاه برایتان اهمیت زیادی دارد سعی کنید مدلی را انتخاب کنید که قدرت بیشتری دارد و همیشه از فروشنده درخواست کنید که جاروبرقی را مقابل شما روشن و تست کند.

شعاع حرکتی

دومین نکته ای که باید در هنگام خرید بهترین جاروبرقی به آن دقت کنید طول سیم آن است که بطور استاندارد بین ۳ الی ۱۵ متر است و شعاع حرکتی جاروبرقی را تعیین می کند. پس حتما زمان خرید این وسیله کاربردی به متراژ سیم آن توجه ویژه ای داشته باشید و آن را متناسب با متراژ محیط منزل خود انتخاب کنید.

جمع شدن سیم دستگاه جاروبرقی در برندهای مختلف متفاوت است و به دو صورت دکمه ای و خودکار انجام می شود. به عنوان مثال سیم تمام جاروبرقی بوش بصورت خودکار جمع می شود و اگر در بازار مدلی از جاروبرقی های بوش را به شما معرفی کردند که سیم جمع کن دکمه ای دارد از خرید آن خودداری کنید چراکه قطعا تقلبی است!

فیلتر های بهداشتی

و اما سومین نکته ای که زمان خرید جاروبرقی ایرانی و خارجی باید به آن توجه کنید فیلترهای آن است که از ورود گرد و خاک به داخل موتور و محیط منزل جلوگیری می کنند و حافظ سلامتی شما و خود دستگاه هستند.

یکی از دیگر از مواردی که با رعایت آن سلامتی خود را بیش از پیش حفظ می کنید استفاده از کیسه های یکبار مصرف است که در جلوگیری از ورود گردوخاک به داخل منزل بسیار قوی عمل می کنند. درغیر اینصورت می توانید از کیسه های قابل شستشوی برزنتی استفاده کنید که در بازار نیز برای انواع مدل های جاروبرقی موجود است.

کیفیت چرخ ها

چرخ هاش خوب میچرخه؟ لازم است بدانید که هر چقدر چرخ های جاروبرقی بزرگ تر باشند، راحت تر بروی سطوح حرکت می کنند و اعصاب شما را در جابجایی جاروبرقی به قسمت های مختلف منزل به چالش دعوت نمی کنند و با آرامش کامل می توانید از تمیز کردن تمام قسمت های منزل خود لذت ببرید.

البته این نکته را در نظر داشته باشید که فقط بزرگ بودن چرخ ها دلیلی بر کیفیت بالای آن ها نیست و فقط حرکت جاروبرقی را راحت تر می کند. در اصل متریال استفاده شده در ساخت چرخ ها تاثیر اصلی را در کیفیت آن ها دارد.

بودجه خرید

در حال حاضر در بازار لوازم خانگی در محدوده ۱ الی ۱۰ میلیون تومان، انواع مدل های جاروبرقی ایرانی و خارجی به شما پیشنهاد می شود اما این را بدانید که این وسیله یکی از پرکاربرد ترین وسایل منزل است پس با درنظر گرفتن بودجه مناسب، دستگاهی را تهیه کنید که چندین سال شما را در تمیز کردن منزل همراهی کند.

در ادامه پیشنهاد میکنم ویدئوی آموزشی زیر را مشاهده و پیشنهادات خود را در قسمت نظرات با ما و بقیه دوستانی که قصد خرید بهترین جاروبرقی ایرانی و خارجی را دارند در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *